Kateqoriya
Axtarış
Axtarış

Kateqoriya

Alt kateqoriya

Şəhər

Cins

İş təcrübəsi

Təhsil

Maaş

Mühasibat firmaları ilə bağlı bütün həqiqətlər - sirləri açırıq (2-ci hissə)

Mühasibat firmaları ilə bağlı bütün həqiqətlər - sirləri açırıq (2-ci hissə)

Mühasibat şirkətini seçərkən səhv etməmək barədə danışmaq zamanı gəlib çatıb, bu zaman nəyə xüsusi diqqət yetirmək lazımdır.

Kiçik təşkilatda isə sizin uçotu konkret bir mütəxəssis aparacaq. Ona istənilən vaxt müraciət edə bilərsiniz. O, sadəcə bir səbəbdən – həmin mühasib bütün uçot işlərini tam şəkildə apardığı və bütün təsviri gördüyü üçün – sizin fəaliyyətinizin bütün incəliklərindən xəbərdar olacaq.

Əgər şirkətin kiçik ölçüsü iri şirkətlər qarşısında üstünlük kimi bəyan edilirsə, belə qənaətə gəlmək olar ki, kiçik təşkilatlarda ancaq öz müştərilərinin sənədləri haqqında düşünən, yalnız səriştəli, savadlı mühasiblər işləyirlər. Bu açıqlama ən azından mübahisəlidir.

Şəxsi təcrübəmizdən deyə bilərik ki, bizdə mühasibat xidməti əvvəllər həm iri, həm də kiçik təşkilatlar tərəfindən həyata keçirilmiş müştərilərə xidmət göstərir. Öz işinə səhlənkar yanaşan səriştəsiz mühasiblərə hər yerdə rast gəlinir.

Hər şey mühasibat şirkətinin rəhbərinin siyasətindən asılıdır. Kimlərsə müştərilərinin sayına, artıq məbləğdə pul qazanmağa üstünlük verir. Belədə bundan hər bir mütəxəssisin yüklənməsinə görə göstərilən xidmətlərin keyfiyyəti, eləcə də firma üçün əhəmiyyətli olan nüfuzu əziyyət çəkir. İş heç də həmişə yalnız mühasibin səlahiyyətindən asılı olmur.

2. Həqiqi qiymət. Və ya biz nəyə görə ödəniş etməyə hazırıq?       

Mühasiblərin peşəkarlıq səviyyəsini araşdıraraq, müzakirənin əvvəlində toxunduğumuz məsələyə qayıdırıq. Əgər bir mühasibin peşə səviyyəsi təşkilatın ölçüsündən asılı deyilsə və göstərilən xidmətlərin keyfiyyəti əslində bu parametrlərlə tərs əlaqəlidirsə, şirkətlər bu və ya digər qiymət siyasətinə riayət edərkən necə çıxış edirlər?

Təşkilat nə qədər böyükdürsə, nə qədər məşhurdursa, bir o qədər bahalı, böyük və əla bir iş yerini ofis kimi icarəyə götürür. Sahənin icarə xərcləri, böyük ştatın saxlanması xərcləri, təşkilatların çəkdiyi bütün digər xərclər, qiymətlərin formalaşmasında nəzərə alınır. Hər hansı digər sahədə olduğu kimi, istənilən fəaliyyət növündə də bütün xərclər “məhsul”un son qiymətinin üzərinə qoyulur. Özü də bu zaman müştəri tanınmış böyük şirkətə onun həm də “şöhrətinə” görə də ödəniş edir, belə ki, sözügedən təşkilatlarda göstərilən xidmətlərin qiyməti xeyli yüksək olur, həm də xidmətlərin keyfiyyəti aşağı olsa da, yaxşı olur.

 

Tarix : 22.09.2021

Baxışların sayı: 17496