Kateqoriya
Axtarış
Axtarış

Kateqoriya

Alt kateqoriya

Şəhər

Cins

İş təcrübəsi

Təhsil

Maaş

İş görüntüsü yaradan ofis əməkdaşlarını necə müəyyən etməli (1-ci hissə)

İş görüntüsü yaradan ofis əməkdaşlarını necə müəyyən etməli (1-ci hissə)

Tənbəl ofis əməkdaşının 3 əlaməti və belələrinin aşkara çıxarılması üçün 4 üsul

Əməkdaşların 2 kateqoriyası var - faydasızlar, yəni, işdə baş girləyənlər və zərərli olanlar. Əgər birincilərə hərdən göz yummaq mümkündürsə, ikincilərlə bu mümkün deyil. Bəs, praktikada işə bu cür münasibət bəsləyən əməkdaşları necə aşkara çıxarmalı?

Faydasız əməkdaş kimdir və kollektivdə onu necə aşkara çıxarmalı

İş vəzifələrindən öz yayınma vərdişlərini peşəkarlıq səviyyəsinə çatdıran şəxsləri tanımaq, biznes sahəsinə yeni gələnlərdən ötrü olduqca problemli olur. Tənbəl işçilərin əsas əlamətlərini ayrıca cədvəldə veririk.

Əlamətlər

Xüsusiyyətlər

Aktiv fəaliyyətdə olduğunu gözə soxur

Aşkar əlamətlər – hədsiz qərarsızlıq, yalançı dərin düşüncəlilik və fərdi kömpüterdə bir yığın lazımsız pəncərələr. Öz fəaliyyətsizliyini ört-basdır etmək üçün yığıncaqlarda çıxışlarla bağlı təşəbbüskarlıq göstərir, çox vaxt faydasız fikirlər səsləndirir. Ayda bir neçə dəfə çalışdığı yerdə hətta işdən sonra da qala bilər

Təkrarlama

Oturuşmuş zəncirin ikincili elementləri. Artıq kiminsə məşğul olduğu proseslərdə məsləhətlər verməyi və ya yardım göstərməyi öz üzərinə götürür.

Dostcanlılıq

Əsas iş prosesinə heç bir fayda gətirməyən xırda, qeyri-profilli tapşırıqların icrası hesabına həmkarlarının loyal münasibətlərini qazanırlar

75 faiz hallarda yuxarıda göstərilən üç bənd bir insanda birləşir – bu tənbəlliyin göstərcisidir. Yerdə qalan 25 faizdə ofis işçisinin birbaşa vəzifələrindən yayınmasına tam əmin olmaq üçün əlavə təhlil aparılmalıdır.

Tarix : 15.10.2021

Baxışların sayı: 15264