• Problemli kredit portfelinin idarə etmək;
• Gecikdirilmiş ödənişlər, borclar və yığım şərtləri barədə borcalanı məlumatlandırmaq, ödənişləri təmin etmək;
• Müxtəlif vasitələrlərlə, o cümlədədən ünvanlara səfər etməklə borcalanın biznesinin və digər gəlir mənbələrinin cari vəziyyətinin dəyərləndirilmək;
• Gecikdirilmiş kreditlər üzrə müştərilər, zaminlər və digər əlaqəli şəxslərlə danışıqlar aparmaq;
• Ümidsiz borcları təhlil etmək, geri qaytarılması imkanları haqqında təkliflər vermək:
• Məhkəmə qərarlarının icrası üzrə məhkəmə icraçıları ilə işgüzar əlaqələr yaratmaq, icraat işlərinin gedişatı haqqında rəhbərliyə gündəlik əsasda hesabat vermək;
• Borclular, onların nümayəndələri, zaminlər və digər əlaqəli şəxslərlə danışıqlar aparmaq;
• Bölgə: Bakı;
• İş günləri: Bazar ertəsi – Şənbə.
Namizədə tələblər
• İqtisadiyyat və ya hüquq sahəsində ali təhsil;
• Müvafiq sahə üzrə AR Qanunvericiliyi üzrə biliklər;
• Uyğun vəzifədə ən azı 6 ay iş təcrübəsi;
• Gecikdirilmiş kredit portfelinin idarə olunmasında təcrübə və biliklər;
• Azərbaycan dilində səlis danışıq bacarığı;
• Microsoft Office proqramlarından bilik və bacarıqlar;
• Məsuliyyətli, stressə davamlılıq.
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslər CV – lərini info@azmk.az / info@finstaff.az elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində bölgəyə uyğun olaraq Problemli Kreditlər üzrə İşçi qeyd etməklə göndərə bilər.