Namizədə tələblər
• Təhsil: İqtisadiyyat, maliyyə və hüquq üzrə ali təhsil;
• Xarici dillər: İngilis dili və Rus dili;
• Kompüter bilikləri: Peşəkar səviyyədə MS Office, xüsusilə MS Excel-dən istifadə bacarığı;
• İş təcrübəsi: Müştəri Xidmətlərində və ya əməliyyatlara nəzarət sahəsində ən azı 1 illik iş təcrübəsi;
• Digər: Bank fəaliyyətinə dair Azərbaycan Respublikasının normativ hüquqi aktları, PL/TMM sahəsinə aid qanunvericik, eləcə də bu sahədə beynəlxalq standartlar üzrə biliklər;
• Müştərilərin bank əməliyyatları ilə bağlı praktiki biliklər;
• Analitik düşünmə, detallara fikir vermə qabiliyyəti, dəqiqlilik, məsuliyyətlilik;
• Komandada işləmək bacarığı, təşəbbüskarlıq, gərgin iş rejimində işləmək bacarığı.
• CAMS sertifikatı olması arzuolunandır.
Anketlərinizi hr@turanbank.az / info@finstaff.az e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. CV-lərinizi göndərərkən Mövzu hissəsinə Komplayens şöbəsində Təhlil bölməsi yazmağı unutmayın.