İş barədə məlumat
• Müştərilərə Bankın məhsulları, xidmətləri və onların tarifləri, o cümlədən Bankın kampaniyaları barədə ətraflı məlumat vermək;
• Q-matic aparatından istifadə zamanı yaranan suallarını cavablandırmaq və onların Bank xidmətlərindən istifadə etmələrinə köməklik göstərmək;
• Filiala daxil olan sənədləri bankdaxili qaydalara uyğun olaraq qeydiyyata almaq və aidiyyəti üzrə təqdim etmək;
• Zərurət olduğu halda filialdan göndərilməsi nəzərdə tutulan sənədləri bankdaxili qaydalara uyğun olaraq qeydiyyata almaq, kuryer vasitəsilə ünvana çatdırılmasını təmin etmək;
• Filiallarda kargüzarlıq işinin təkmilləşdirilməsinə dair təkliflər vermək;
• Filial direktorunun qəbuluna gələn qonaqları müşayiət etmək;
• Filiala daxil olan zəngləri filialın aidiyyəti işçilərinə yönəltmək;
• Cari sənədlərin yığılması, saxlanılması və arxivləşdirilməsini həyata keçirmək;
• Tələb olunan hesabatları tam və vaxtında aidiyyəti üzrə göndərmək;
• Filial direktorunun ona tapşırdığı işləri yerinə yetirmək.