• Əsas vəsaitlərin qeydiyyatının aparılması;
• Əsas vəsaitlərin xüsusiyyətləri (marka, istehsal tarixi və s.) üzrə məlumatların dəqiq əks etdirilməsi;
• Əsas vəsaitlərin istehsalata və layihələrə yönəldilməsinə nəzarət edilməsi;
• Əsas vəsaitlərin amortizasiyası və təmirinə nəzarət;
• Əsas vəsaitlərin vaxtaşırı inventarizasiyası (kvartal, il);
• Əsas vəsaitlərin yerdəyişməsi prosedurlarının əməl olunmasına nəzarət;
• Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılması və 1C proqramına daxil edilməsi;
• Kapital Məsrəfləri (CAPEX) hazırlanması;
• Əsas vəsaitlərin səmərəli istifadə olunması üzrə təkliflərin verilməsi;
• Əsas vəsaitlərin sənədləşdirilməsi üzrə vaxtaşırı təftişi;
• Maliyyə şöbəsindəki digər bölmələrə tapşırıqların yerinə yetirilməsində dəstək.
Vakansiya haqqında əlavə məlumat:
• Əmək haqqı razılaşma əsasında;
• İş qrafiki: Beş günlük iş həftəsi (09:30-18:30);
• İş yeri: Baki şəhəri, Qafqaz Business Center;
• Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
Namizədə tələblər
İşinizi görmək üçün sizdən nələri tələb edirik?
• Maliyyə/mühasibat uçotu/riyaziyyat üzrə ali təhsil;
• Müvafiq sahədə 2 ildən artıq iş təcrübəsi;
• Verilən sahə üzrə Vergi Məcəlləsi, NK Qərarları və s. müvafiq biliklər;
• Analitik təhlil qabiliyyəti;
• MS Excel proqramı ilə yükək səviyədə işləmək bacarığı;
• 1С 8.3. Proqramında işləmək bacarığı.