Kateqoriya
Axtarış
Axtarış

Kateqoriya

Alt kateqoriya

Şəhər

Cins

İş təcrübəsi

Təhsil

Maaş

Vergi və maliyyə xidmətləri şöbəsinin rəhbəri (baş mühasib)

Razılaşma

BERC Group

Baxışların sayı: 163

Elan #7907

Şəhər
Bakı
Yaş
25 - 40 yaş
Cins
Fərqi yoxdur
Təhsil
Ali
İş təcrübəsi
3 ildən 5 ilə qədər
Elanın tarixi
17.03.2023
Bitmə tarixi
16.04.2023
Əlaqədar şəxs
HR
Telefon
---
Kateqoriya
Vergi
Alt kateqoriya
Vergi Konsultantı

İş barədə məlumat

• Mühasibat və vergi uçotu qaydalarını rəhbər tutaraq uçotun aparılmasını təşkil etmək;
• Müəssisə tərəfindən həyata keçirilən bütün təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotu hesablarında (1C proqramında) düzgün əks etdirilməsinə nəzarət edilməsi;
• Vergi, statistika və DSMF hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsinə nəzarət edilməsi;
• Bəyannamələrin hazırlanması və təqdim edilməsinə nəzarət edilməsi;
• Xidmət göstərilən müştərilərlə işin təşkili və idarə edilməsi;
• Bank əməliyyatının avtorizasiyası, qaimə və hesab-fakturaların yazılması, qarşılıqlı hesablaşma və üzləşmə aktlarının tərtib edilməsinə nəzarətin həyata keçirilməsi;
• Vergi orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması və müvafiq yazışmaların aparılması;
• Xidmət göstərilən müştərilərlə cari və növbədənkənar görüşlərin keçirilməsi;
• Xidmət olunan müştərilərin vergi orqanlarında təmsil edilməsi;
• Vergi qanunvericiliyini və yenilikləri izləyərək uçotun optimallaşdırılması istiqamətində müvafiq təkliflərin verilməsi;
• Rəhbərlik etdiyi şöbənin işinin effektiv təşkil edilməsi

BERC şirkətlər qrupu sizə nə vəd edir?

• Əmək Məcəlləsinə uyğun həftəlik 40 saatdan çox olmayan 5 günlük iş rejimi;
• Şirkətdə və xidmət göstərdiyi müəssisələrdə karyera yüksəlişi imkanı ;
• Rəqabət qabiliyyətli əmək haqqı;
• Korporativ nömrə və danışıq paketi;

Namizədə tələblər

• Mühasibatlıq, maliyyə, iqtisadiyyat və əlaqəli sahələr üzrə ali təhsil;
• Analoji sahə üzrə minimum 3 il rəhbərlik təcrübəsinin olması; (konsaltinq təcrübəsi üstünlükdür) ;
• 1C/8.3 proqramını yüksək səviyyədə bilmək;
• Mühasibatlıq sahəsində beynəxalq sertifikatların olması üstünlükdür.
• MS Office proqramlarını (Word, Excel, Power Point), xüsusilə Exceli yüksək səviyyədə bilməli;
• Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsini yüksək səviyyədə bilmək;
• Azərbaycan Respsublikasının Əmək Məcəlləsi, İnzibati Xətalar Məcəlləsi, Mülki Məcəllə və digər qanunvericilik aktlarının aidiyyatı maddələrini bilmək;
• Elektron portallarda işləmək bacarığının olması (ƏMAS, e-sosial, e-taxes, e-gov və e-customs) ;
• Azərbaycan dili mükəmməl, xarici dil biliklərinin (ingilis, rus) olması üstünlükdür.

Bacarıq və səriştələr:

• Komanda ruhlu olmalı;
• Öyrənməyə həvəsli, aktiv və məsuliyyətlilik kimi xarakterik xüsusiyyətlərə sahib olmalı;
• Analitik təhlil və araşdırma bacarığına sahib olmalı;
• Peşəkar səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığına sahib olmalı;
• Öyrətmə və izah etmək bacarığına sahib olmalı;
• Problemləri həll etmə bacarığı olmalı;
• Təşəbbüskarlıq, operativlik, punktuallıq və kreativlik kimi peşəkar vərdişlərə sahib olmalı;
• Son tarixlərlə işləməyi bacarmalı və verilən tapşırıqları vaxtında icra etməlidir.

Qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlərdən öz CV - lərini 16.04.2023-cü il tarixinədək hr@bercgroup.az / info@finstaff.az elektron ünvanına mövzu yerinə əmək haqqı gözləntisini və Baş mühasib vəzifəsi yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.