Namizədə tələblər
• Mühasibatlıq, maliyyə, iqtisadiyyat və əlaqəli sahələr üzrə ali təhsil;
• Analoji sahə üzrə minimum 3 il rəhbərlik təcrübəsinin olması; (konsaltinq təcrübəsi üstünlükdür) ;
• 1C/8.3 proqramını yüksək səviyyədə bilmək;
• Mühasibatlıq sahəsində beynəxalq sertifikatların olması üstünlükdür.
• MS Office proqramlarını (Word, Excel, Power Point), xüsusilə Exceli yüksək səviyyədə bilməli;
• Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsini yüksək səviyyədə bilmək;
• Azərbaycan Respsublikasının Əmək Məcəlləsi, İnzibati Xətalar Məcəlləsi, Mülki Məcəllə və digər qanunvericilik aktlarının aidiyyatı maddələrini bilmək;
• Elektron portallarda işləmək bacarığının olması (ƏMAS, e-sosial, e-taxes, e-gov və e-customs) ;
• Azərbaycan dili mükəmməl, xarici dil biliklərinin (ingilis, rus) olması üstünlükdür.
Bacarıq və səriştələr:
• Komanda ruhlu olmalı;
• Öyrənməyə həvəsli, aktiv və məsuliyyətlilik kimi xarakterik xüsusiyyətlərə sahib olmalı;
• Analitik təhlil və araşdırma bacarığına sahib olmalı;
• Peşəkar səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığına sahib olmalı;
• Öyrətmə və izah etmək bacarığına sahib olmalı;
• Problemləri həll etmə bacarığı olmalı;
• Təşəbbüskarlıq, operativlik, punktuallıq və kreativlik kimi peşəkar vərdişlərə sahib olmalı;
• Son tarixlərlə işləməyi bacarmalı və verilən tapşırıqları vaxtında icra etməlidir.
Qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlərdən öz CV - lərini 16.04.2023-cü il tarixinədək hr@bercgroup.az / info@finstaff.az elektron ünvanına mövzu yerinə əmək haqqı gözləntisini və Baş mühasib vəzifəsi yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.