• Şirkətin həftəlik, aylıq və illik maliyyə hesabatlarının hazırlanmasını təmin edir;
• Şirkətin illik büdcə planının hazırlanmasında bilavasitə iştirak və prosesin koordinasiyanın təmin edir;
• Hər bir hesabat dövrünün sonunda faktiki və büdcə nəticələrinin müqayisələrini əks etdirən hesabatlar hazırlanmasını təmin edir;
• Maliyyə hesabatlarının illik kənar auditini koordinasiya edir və və yoxlama üçün hesabatların, açıqlamaların tərtib edir;
• Maya dəyərini aylıq əsaslarda analitik təhlilini həyata keçirir və nəticələr barədə rəhbərliyə hesabat verir;
• Şirkətin uçot siyasətinin hazırlanması və tətbiqində iştirak edir;
• Aylıq və illik maliyyə yekunları əsasında MHBS-ə uyğun mühasibat düzəlişlərin verir;
• Şirkətin proqram təminatı üzrə çatışmazlıqların ortadan qaldırılması yönündə təkliflər verir;
• Rəhbərlik tərəfindən tələb olunan cari fəaliyyətin izlənilməsi ilə bağlı hesabatlığın təmin olunmasını təşkil edir.
Vakansiya haqqında əlavə məlumat:
• Əmək haqqı razılaşma əsasında;
• İş yeri: Bakı şəhəri, Qafqaz Business Center.
• İş qrafiki: Bazar ertəsi-Cümə (09:30-18:30).
Namizədə tələblər
• Müvafiq sahə üzrə ali təhsil;
• Müvafiq sahə üzrə ən az 4 illik iş təcrübəsi;
• Sertifikatlar arzuolunandır;
• MHBS üzrə biliklər;
• Yerli uçot qanunvericiliyi üzrə biliklər;
• Vergi qanunvericiliyi üzrə biliklər;
• Şirkətin fəaliyyətini tənzimləyən qanunvericilik üzrə biliklər;
• Azərbaycan dili səlis, ingilis və rus dili arzuolunandır;
• MS Office (Word, Excel,Outlook), ERP sistemləri üzrə biliklər.