Əsas öhdəliklər:
• Qrupdaxili biznes vahidləri üçün aylıq, rüblük və illik maliyyə hesabatlarının hazırlanması və analitik təhlilinin aylıq şəkildə həyata keçirilməsi;
• İllik MHBS-na əsaslanan maliyyə hesabatlarının hazırlanmasını təmin etmək;
• Hər hesabat dövrünün sonunda faktiki və büdcə maliyyə məlumatları arasındakı fərqləri müəyyənləşdirmək;
• Kənar audit, eləcə də daxili audit yoxlamasının bütün mərhələlərində iştirak etmək;
• Mənfəətlik və effektivlik təhlillərinin (proseslər, məhsullar, gəlir-xərc mərkəzləri) həyata keçirilməsi və təkliflərin verilməsi;
• Satış kanalları, biznes modellər, müştərilər üzrə gəlirliliyi təhlil etmək və menecment üçün analitik hesabatlar hazırlamaq;
• Satış nöqtələrindən maliyyə vəsaitinin yığılmasını analiz etmək və satış komandasına müvafiq məlumatların göndəriləməsini təmin etmək.
Əlavə məlumatlar:
• İş saatı: 09:00 – 18:00;
• İş rejimi : Həftə içi 5 gün;
• Tibbi sığorta;
• Korporativ nömrə;
• Peşəkar təlimçi tərəfindən təlimlər;
Namizədə tələblər
Əsas tələb:
• Ali təhsil;
• Uyğun sahədə ən azı 2 illik iş təcrübəsi;
• Azərbaycan dili, ingilis dili , rus dili arzu olunandır;
• MS Office bilikləri.
Əsas bacarıqlar:
• ACCA F2,F3,F7 və digər beynəlxalq sertifikatlarının olması üstünlükdür;
• Maliyyə hesabatları ilə işləmə bacarığı;
• Analitik təhlil,strateji düşünmə, statistik və riyazi biliklər.