• Kadrlara olan tələbatın təmin edilməsi (yeni vakansiyalar üzrə işçi axtarışı, daxil olan CV-lərin analizi və müsahibələrin təşkil edilməsi);
• Şirkətiin ştat cədvəlinin yaradılması və ləğv edilməsi,işə qəbul,işdən azadolma, əmək haqqı və vəzifə dəyişikliyinin,eyni zamanda xəstəlik vərəqələrinin,sosial və birdəfəlik müavinətlərın işlənməsi;
• Şəxsi iş sənədlərinin toplanması və sənəd nümunələrinin hazırlanması;
• İşə qəbul,vəzifə dəyişikliyi, əmək haqqı dəyişikliyi, xitam,məzuniyyət,ezamiyyət, sosial, avans əmrlərinin hazırlanması və sənədləşdirilməsi;
• Əmək müqavilələri, əmək müqaviləsinə əlavə, məxfilik və tam maddi məsuliyyət müqavilələrinin hazırlanması;
• Akt, protokol, xasiyyətnamə və arayış sənədlərinin hazırlanması;
• Sosial müavinatlarla bağlı bütün sənədlərin hazırlanması;
• Məzuniyyət qrafikinin hazırlanmsı və qeydiyyatının aparılması;
• Ezamiyyətin sənədləşdirilməsi;
• Aylıq tabellərin hazırlanması;
• Əmək kitabçalarının açılması və doldurulması;
• Qanunvericilikdən irəli gələn digər işlərin yerinə yetirilməsi.
• Rəhbərliyin tapşırıqlarının keyfiyyətlə və vaxtında yerinə yetirilməsi;
• İş saatları: 08:30-dan 17:30-dək.
• Əmək haqqı: Danışıq əsasında təyin olunur
Namizədə tələblər
• Ali təhsil;
• Müvafiq sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsinə sahibi olmaq;
• Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus dili;
• Elektron Hökumət Portalında işləyə bilmək;
• Kompüter bilikləri: MS Word, MS Excel, MS Power Point;
• Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsini mükəmməl bilmək;
• Problemləri həll etmə bacarığı.
Bu vakansiya üçün hr@mrfix.az / info@finstaff.az e-poçtuna mövzu hissəsinə HR üzrə mütəxəssis qeyd edib göndəriniz. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə (CV bütün tələblərə uyğun olarsa) əlaqə saxlanılacaq.