Kateqoriya
Axtarış
Axtarış

Kateqoriya

Alt kateqoriya

Şəhər

Cins

İş təcrübəsi

Təhsil

Maaş

Xəzinədarlıq Departamentinin Asistenti / Mütəxəssisi

Razılaşma

AccessBank

Baxışların sayı: 142

Elan #3913

Şəhər
Bakı
Yaş
25 - 35 yaş
Cins
Fərqi yoxdur
Təhsil
Ali
İş təcrübəsi
1 ildən 3 ilə qədər
Elanın tarixi
23.02.2021
Bitmə tarixi
23.03.2021
Əlaqədar şəxs
HR
Telefon
---
Kateqoriya
Xəzinədarlıq
Alt kateqoriya
Xəzinədar

İş barədə məlumat

• Yerli və xarici qiymətli kağızlar və pul bazarları üzrə təhlilin aparılması;
• Bankın açıq valyuta mövqelərinin gündəlik idarə edilməsi və dilinq əməliyyatlarının aparılması;
• Xəzinədarlıq departamentinin apardığı əməliyyatların mövcud limitlər çərçivəsində olmasına nəzarət;
• Xəzinədarlıq departamentinin fəaliyyəti üzrə hesabatların və təqdimatların hazırlanmasına dəstək;
• Aktiv və Öhdəliklərin İdarə Olunması Komitəsinin iclaslarına hazırlığa dəstək.

Namizədə tələblər

• Müvafiq sahədə ən azı 1 il iş təcrübəsi;
• Maliyyə, mühasibat uçotu və ümumi iqtisadiyyat üzrə ali təhsil;
• Azərbaycan, rus və ingilis dilləri biliyi;
• MS Office proqramlarının, xüsusilə MS Excel və MS Power Point-ın yaxşı səviyyədə biliyi;
• Makroiqtisadi konseptlər və maliyyə bazarları barəsində anlayış;
• Təhlil bacarığı və detallara diqqətlilik.

Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını cv@accessbank.az / info@finstaff.az elektron poçt ünvanına göndərə bilər. Xahiş olunur CV göndərdikdə subject (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.

X