İş barədə məlumat
Satış texnikası üsüllarından səmərəli istifadə etməklə yeni müştərilərin cəlb edilməsi;
Müştərilərə fərdi yanaşma nümayiş etdirərək yeni aktivlərin cəlb edilməsi və sabit artımını təmin edilməsi;
Yüksək gəlir sahibi olan müştərilərin fərdi bank məhsulları ilə təmin edilməsi;
Müştərilərin gündəlik sorğu və ehtiyaclarının müəyyən edilməsi və qarşılanması;
Müştərilərə fərdi yanaşma istifadə etməklə yüksək qəlirlik əldə etmək;
Zəruri hallarda müvafiq departamentlərə istinad etməklə bank qaydalarının, prosedurlarının, siyasətinin və normativ tövsiyələrinin öz fəaliyyətində daima istifadə edilməsi;
Müştərilərinin maksimum məmnunluğunu təmin etmək üçün yüksək keyfiyyətli müştəri xidmətlərinin göstərilməsi;
Müştərilər haqqında məlumatın mühafizə edilməsi və məlumatın məxfiliyini təmin etmək üçün lazımi tədbirlərin görülməsi;
Müştərilərə qeyri – maliyyə və məsləhət xidmətlərinin verilməsi;
Analitik alətlərdən istifadə etməklə müştəriləri portfelinin qiymətləndirilməsi.