İş barədə məlumat
Şirkətin daxili audit proseslərinin planlanması və illik audit planının hazırlanması
Maliyyə, əməliyyat və proses auditi üzrə yoxlamaların aparılması
Risklərin qiymətləndirilməsi və proseslərin təkmilləşdirilməsi üçün tövsiyələrin verilməsi
Audit nəticələri üzrə hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi
Şirkət siyasətləri, prosedurlar və qanunvericiliklə uyğunluğun monitorinqi
Xərclərin auditi:
Logistika, anbar, mağaza xərcləri və satışa bağlı bütün xərc maddələrinin yoxlanılması
Büdcə ilə faktiki xərclər arasında uyğunsuzluqların təhlili
Nağd vəsaitlərin hərəkəti, satış dövriyyələri və mağaza üzrə xərclərin monitorinqi
Sui-istifadə, artıq xərc, səmərəsiz proses və riskli halların aşkarlanması
Topdan satış müqavilələrinin, endirim və bonus mexanizmlərinin düzgünlüyünün auditi
Nəzarət mexanizmlərinin effektivliyinin mütəmadi qiymətləndirilməsi