İş barədə məlumat
Müştərilərlə qarşılıqlı əlaqələrinin idarə edilməsi və bank xidmətlərinin keyfiyyətinin təmin edilməsi;
Bank məhsullarının və xidmətlərinin müştərilərə təqdim edilməsi və satışın artırılması;
Müştəri məlumatları bazasının idarə olunması;
Müştəri davranışlarını təhlil edərək, bank strategiyalarının təkmilləşdirilməsinə nəzarət;
CRM şöbəsinin fəaliyyətinin monitorinqinə nəzarət;
İmtiyazlar
Tibbi Sığorta (işçini əhatə edən)
Bilik və bacarıqların təkmilləşdirilməsi üzrə təlimlər;
professional və maddi inkişaf perspektivləri;
Peşəkar komanda ilə işləmək fürsəti;
Həyat Yığım sığortasından istifadə etmək imkanı;
Əmək Müqaviləsi və qanunvericilikdə nəzərdə tutulan məzuniyyət haqqı;