İş barədə məlumat
• Mühasibatlığa aid sənədlərin idarə olunması və arxivləşdirilməsi (kargüzarlıq funksiyaları);
• Sənədlərin düzgün və tam şəkildə hazırlanması, sistemdə qeydiyyatının aparılması;
• Satınalma departamenti üçün sənəd dövriyyəsində köməklik göstərilməsi;
• Aidiyyəti şöbələrlə gündəlik sənəd mübadiləsinin təmin edilməsi.
İş şəraiti:
Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə uyğun rəsmi əmək müqaviləsi
İş qrafiki: Bazar ertəsi – Cümə, saat 09:00 – 18:00
İş yeri: Bakı şəhəri, Nizami metrosunun yanı
Əmək haqqı: müsahibə nəticəsində müəyyən ediləcək
Maliyyə departamenti daxilində peşəkar inkişaf və karyera yüksəlişi imkanı