İş barədə məlumat
• Xidmətlər üzrə alış əməliyyatlarının 1C ERP sistemində işlənməsinə nəzarət etmək, əməliyyatların düzgün və vaxtında uçota alınmasını təmin etmək;
• Kommunal alış əməliyyatlarını icra etmək və onların aidiyyatı üzrə dəqiq bölüşdürülməsini təmin etmək;
• Müqavilələrin ERP sisteminə daxil edilməsini və zərər aktlarının düzgün tərtib olunmasını təmin etmək;
• Satış və geri qaytarma əməliyyatlarının sistemdə işlənməsi və müvafiq nəzarətin həyata keçirilməsi;
• ERP bazasında satınalma qiymətlərinin və hesabların düzgünlüyünə nəzarət etmək;
• Ayın bağlanması prosesində və maliyyə–mühasibat uzlaşmalarında iştirak edərək dəstək göstərmək;
• Bank əməliyyatlarının ERP sistemində işlənməsini təmin etmək, hesablardakı qalıqları yoxlamaq və təsdiqləmək;
• Hüquqi məsələlər üzrə hüquqşünasla koordinasiyanı həyata keçirmək və tələb olunan məlumatların təqdim olunmasını təmin etmək;
• Banklarla sənədləşmə və hesabat proseslərinin icrasına nəzarət etmək;
• Ödənişlərin internet bankinq sistemi vasitəsilə təsdiqlənməsini həyata keçirmək;
• Təhtəl hesabların və xərclərin düzgün uçotunun aparılmasını təmin etmək;
• İxrac və idxal əməliyyatlarının ERP sistemində işlənməsi və hesabatlılığının təmin olunması;
• Xarici bazar üzrə məsrəflərin uçotunun aparılması və müvafiq hesabatların hazırlanması;
• Mühasibatlıq bölməsinin fəaliyyətinə ümumi nəzarət və metodiki dəstək göstərmək.
İş barədə məlumat
İş qrafiki: 09:00-18:00 ( 5 günlük iş qrafiki);
Iş yeri Binə qəsəbəsində yerləşir;
Gediş-gəliş şirkət tərəfindən təmin edilir;
Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir;
Əmək haqqı razılaşma yolu ilə.