İş barədə məlumat
Vəzifənin xülasəsi:
Jurnal yazışmalarını hazırlamaq, maliyyə hesabatları və hesabları uzlaşdırmaq, məlumatların dəqiqliyini təmin etmək.
Vəzifə öhdəlikləri:
• Sabit aktivlərin qeydiyyatını saxlamaq, uzlaşdırmaq və ay-sonu hesabatlarını hazırlamaq; bütün alımlar, satışlar, transferlər və aktivlərin istifadədən çıxarılmaları düzgün qeyd olunmalıdır.
• Şirkət siyasəti və tətbiq olunan mühasibat standartlarına uyğun amortizasiya yazışmalarını hesablamaq və qeyd etmək.
• Sabit aktivlər, inventar və alt-anbar balanslarındakı fərqləri araşdırmaq və həll etmək; bütün yerlərdə dəqiq və vaxtında qeyd yeniləmələrini təmin etmək.
• Satınalma və anbar komandaları ilə koordinasiya edərək inventar qeydlərini yeniləmək və saxlamaq.
• Sabit aktivlər və inventara aid idarəetmə və audit hesabatlarını hazırlamaq və nəzərdən keçirmək; audit fəaliyyətlərini dəstəkləyən sənədləri təqdim etmək.
• Ay-sonu və il-sonu bağlanma proseslərinə kömək etmək, dəqiq aktiv və inventar məlumatlarını təmin etmək.
• Sabit aktivlər və inventara aid daxili nəzarət, şirkət siyasətləri və xarici tənzimləyici tələblərə uyğunluğu təmin etmək.
• Sabit aktivlər üçün sığorta prosedurlarını idarə etmək; sığorta təminatçıları ilə əlaqə saxlamaq, kifayət qədər sığortanı təmin etmək, iddiaları işləmək və sığorta sənədlərini saxlamaq.
• Layihə xərclərinin sabit aktiv hesablarına yığılmasını izləmək və layihələr tamamlandıqdan sonra həmin hesabları bağlamaq.
• Sabit aktivlər və inventara aid balans hesabatlarının dəstəkləyici sənədlərinin toplanmasını və təşkilini nəzarətdə saxlamaq.
• ERP sistemləri arasındakı inteqrasiyanın düzgünlüyünü yoxlamaq və təhlil etmək.
• Line Manager tərəfindən təyin edilmiş digər vəzifələri yerinə yetirmək.
• Aktiv və inventar idarəetmə proseslərini daha dəqiq və səmərəli etmək üçün daimi təkmilləşdirmələr aparmaq.