Axtarış

Axtar

Kateqoriya

Alt kateqoriya

Şəhər

Cins

İş təcrübəsi

Təhsil

Maaş

Əsas vəsaitlər üzrə maliyyə mühasibi

Baxışların sayı: 401

Elan #16364

Şəhər
Bakı
Yaş
23 - 33 yaş
Cins
Fərqi yoxdur
Təhsil
Ali
İş təcrübəsi
1 ildən 3 ilə qədər
Elanın tarixi
23.10.2025
Bitmə tarixi
21.11.2025
Əlaqədar şəxs
HR
Kateqoriya
Mühasibat
Alt kateqoriya
Mühasib

İş barədə məlumat

Vəzifənin xülasəsi:

Jurnal yazışmalarını hazırlamaq, maliyyə hesabatları və hesabları uzlaşdırmaq, məlumatların dəqiqliyini təmin etmək.
Vəzifə öhdəlikləri:

• Sabit aktivlərin qeydiyyatını saxlamaq, uzlaşdırmaq və ay-sonu hesabatlarını hazırlamaq; bütün alımlar, satışlar, transferlər və aktivlərin istifadədən çıxarılmaları düzgün qeyd olunmalıdır.
• Şirkət siyasəti və tətbiq olunan mühasibat standartlarına uyğun amortizasiya yazışmalarını hesablamaq və qeyd etmək.
• Sabit aktivlər, inventar və alt-anbar balanslarındakı fərqləri araşdırmaq və həll etmək; bütün yerlərdə dəqiq və vaxtında qeyd yeniləmələrini təmin etmək.
• Satınalma və anbar komandaları ilə koordinasiya edərək inventar qeydlərini yeniləmək və saxlamaq.
• Sabit aktivlər və inventara aid idarəetmə və audit hesabatlarını hazırlamaq və nəzərdən keçirmək; audit fəaliyyətlərini dəstəkləyən sənədləri təqdim etmək.
• Ay-sonu və il-sonu bağlanma proseslərinə kömək etmək, dəqiq aktiv və inventar məlumatlarını təmin etmək.
• Sabit aktivlər və inventara aid daxili nəzarət, şirkət siyasətləri və xarici tənzimləyici tələblərə uyğunluğu təmin etmək.
• Sabit aktivlər üçün sığorta prosedurlarını idarə etmək; sığorta təminatçıları ilə əlaqə saxlamaq, kifayət qədər sığortanı təmin etmək, iddiaları işləmək və sığorta sənədlərini saxlamaq.
• Layihə xərclərinin sabit aktiv hesablarına yığılmasını izləmək və layihələr tamamlandıqdan sonra həmin hesabları bağlamaq.
• Sabit aktivlər və inventara aid balans hesabatlarının dəstəkləyici sənədlərinin toplanmasını və təşkilini nəzarətdə saxlamaq.
• ERP sistemləri arasındakı inteqrasiyanın düzgünlüyünü yoxlamaq və təhlil etmək.
• Line Manager tərəfindən təyin edilmiş digər vəzifələri yerinə yetirmək.
• Aktiv və inventar idarəetmə proseslərini daha dəqiq və səmərəli etmək üçün daimi təkmilləşdirmələr aparmaq.

Namizədə tələblər

• Mühasibat, maliyyə və ya digər əlaqədar ixtisas üzrə bakalavr dərəcəsi.
• Ümumi kitab mühasibatı və ya oxşar sahədə ən azı 2 illik təcrübə.
• Orta səviyyədə ingilis dili bilikləri.
• Mühasibat standartları və tənzimləmələri üzrə dərin bilik.
• Mühasibat proqramları və proqram təminatı ilə tanışlıq.
• ACCA F3 tələb olunur; F7 üstünlükdür. Digər sertifikatlar üstünlükdür.
• Microsoft Office proqramlarından, xüsusilə Excel-də pivot cədvəllər, formulalar, qrafiklər üzrə bacarıq; Gold və COINS bilikləri üstünlükdür.
• Maliyyə hesabatları üzrə anlayış.
• Analitik və Araşdırma bacarıqları.
• Ünsiyyət bacarıqları.
• Davamlı olaraq gələn müddət sonu tələblərinə cavab vermək qabiliyyəti.
Müxtəlif səviyyələrdə əməkdaşlarla həm müstəqil, həm də komanda şəklində işləmək bacarığı.

E-mail:hr2@azerbaijansupermarket.com / info@finstaff.az