İş barədə məlumat
Şirkət xərclərinin şöbələr üzrə bölgüsünü və uçotunu aparmaq
Xərc sənədlərini aidiyyəti strukturlardan qəbul etmək və yoxlamaq
Xərcləri təyinatına görə (inzibati, əməliyyat, kapitallaşma) qruplaşdırmaq
Xərcləri icra tarixlərinə uyğun olaraq aylar üzrə sistemdə düzgün əks etdirmək
Cari ilə üzləşmələri aparmaq və ödəniş üçün aidiyyəti strukturlara yönləndirmək
Ticari carilər üzrə bonusları hesablamaq, müqavilə və ya təsdiq sənədləri ilə üzləşdirmək və nəzarətdə saxlamaq
Xərc analizlərini aparmaq, yaranan problemləri vaxtında aradan qaldırmaq və ya rəhbərliyə məlumat vermək
Mühasibat uçotu ilə bağlı sənəd dövriyyəsini təşkil etmək və sənədləşməni düzgün aparmaq
İmtiyazlar
Nahar təminatı
korporativ nömrə ilə təmin olunur
Servislə təmin olunur