İş barədə məlumat
Kargüzarlıq işlərinin icrası;
Müqavilələrin, hesab-fakturaların, qaimələrin, görülmüş işlər üzrə aktların və gömrük sənədlərinin hazırlanması;
Layihələr üzrə göndərilmiş hesab-fakturaların ödənişlərinə nəzarət;
Anbar əməliyyatlarının və malların logistikasına nəzarət;
Avadanlıq sifarişlərinin qəbul edilməsi, yerləşdirilməsi və düzəlişlərin aparılması;
Daşınmaların optimallaşdırılması;
İstehsalçının balans hesabatlarının aparılması;
İstehsalçı tərəfindən tələb edilən aylıq hesabatların hazırlanması (CRM Pipeline Monthly Output);
Qüsurlu avadanlıqların dəyişdirilməsi və zəmanət çərçivəsində təmir proseslərinin təşkilinə dəstək;
Görüşlərin təşkili;
Bazarın tələblərinə uyğun yeni məhsul və həllərin araşdırılması;
Yeni məhsullar haqqında məlumatlılığın təmin edilməsi.
İş şərtləri:
İş qrafiki: həftə içi, 09:00–18:00 (nahar fasiləsi: 13:00–14:00);
İstirahət günləri: şənbə və bazar;
Əmək haqqı: 700–900 AZN;