İş barədə məlumat
• Kredit, maliyyə və digər cari əməliyyatların səmərəli idarə edilməsinə yönələn gündəlik nəzarət fəaliyyətinin həyata keçirilməsi;
• Günlük, həftəlik, aylıq və illik nəzarət fəaliyyətləri çərçivəsində aşkar edilmiş nöqsan və çatışmazlıqlar barədə müvafiq struktur vahidlərinin məlumatlandırılması;
• Nəzarət fəaliyyətləri çərçivəsində aşkar edilmiş nöqsan və çatışmazlıqların aradan qaldırılması üçün tövsiyyələrin verilməsi və mütəmadi izlənməsi,
• Təşkilatın baş ofis və filiallarında həyata keçirilən hər növ əməliyyat və idarəetmə sistemlərinin təhlili, lazımi tədbir və tövsiyyələrin verilməsi.
• Daxili nəzarət sistemlərinin fəaliyyətini təhlil etmək və effektivliyini artırmaq üçün təkliflər vermək;
• Daxili prosedurların və əməliyyatların qanunvericiliyə, daxili normativlərə və risk menecment siyasətinə uyğun icrasına nəzarət etmək;
• Risklərin erkən aşkarlanması məqsədilə nəzarət alətlərindən istifadə etmək və profilaktik tədbirlər təklif etmək;
• Uyğunsuzluq hallarını araşdırmaq, səbəb və nəticələri müəyyənləşdirərək rəhbərliyə hesabatlar təqdim etmək;
• Audit yoxlamaları və rəy proseslərində iştirak etmək, dəstək vermək;
• Rəhbərlik üçün mütəmadi və operativ hesabatlar hazırlamaq
Bizim sizə təklifimiz:
Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv;
Bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti;
Gələcək karyeranızın qurulması üçün geniş şərait;