İş barədə məlumat
• Yarım illik və illik hədəfə uyğun olaraq, satış texnikası üsüllarının səmərəli istifadə edilməklə yeni müştərilərin cəlb edilməsi;
• Müştərilərə fərdi yanaşma istifadə etməklə idarə altında olan yeni aktivlərin cəlb edilməsini və sabit artımını təmin edilməsi;
• Müştəriləri fərdi bank məhsulları ilə təmin edilməsi;
• Müştərilərin gündəlik sorğu və ehtiyaclarının müəyyən edilməsi və qarşılanması;
• Zəruri hallarda müvafiq departamentə istinad etməklə bank qaydalarının, prosedurlarının, siyasətinin və normativ tövsiyələrinin öz fəaliyyətində daima istifadə edilməsi;
• Müştərilərinin maksimum məmnunluğunu təmin etmək üçün yüksək keyfiyyətli müştəri xidmətlərinin göstərilməsi;
• Müştərilər haqqında məlumatın mühafizə edilməsi və məlumatın məxfiliyini təmin etmək üçün lazımi tədbirlərin görülməsi.