İş barədə məlumat
• Şirkətin illik büdcəsinin hazırlanması və təqdim edilməsi;
• İllik, rüblük və aylıq büdcə göstəricilərin yoxlanılması, izlənilməsi və təhlil edilməsi;
• Büdcə ilə bağlı məlumatların hazırlanması/modelləşdirilməsi və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
• Büdcənin uyğunluğunun izlənilməsi və varsa problemlərin araşdırılması və aradan qaldırılması;
• Büdcə planı ilə uyğun olaraq, təşkilatın maliyyə performansının izlənməsi və hesabatların hazırlanması;
• Büdcə icrası prosesində maliyyə nəzarətinin təmin edilməsi, lazım olan hesabatların hazırlanması və büdcə təhlilinin aparılması;
• Rəhbərliyin tələblərinə uyğun hesabatların hazırlanması və məlumatların əhatəli təhlilinin təmin edilməsi;
• Şirkətin büdcəsinin və maliyyə proqnozlarının tərtibatının razılaşdırılması və dəyişikliklər və həmin dəyişikliklərin səbəbləri barədə hesabat verilməsi;
• Artıq/əskik xərclərin, faktiki gəlir və xərclərin təhlilinə dəstək və müxtəlif statistik hesabatların hazırlanması;
• Proqnozlaşdırılan maliyyə hesabatlarının hazırlanması, hesabatların təhlili və vizualların hazırlanması;
• ERP və büdcə modulu (Norm üçün SAP, BPC) proqramlarından istifadə və məluamtların endirilib analiz edilməsi;
• API SPEC Q1, ISO 9001, 14001, 45001 və 50001 standartlarına uyğun sənədlərin tətbiqi
• Fövqaladə vəziyyətlərdə (yanğın, zəlzələ, sel, güclü külək və s.) təxliyyə plana uyğun hərəkət etmək;
• Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqlar.
Biz nə təklif edirik:
Könüllü tibbi sığorta
Servis avtobusu
Şəxsi və peşəkar inkişaf imkanları
İşçi rifahını dəstəkləyən, inklüziv iş mədəniyyəti
İşçi mükafatlandırma proqramları və timbildinq fəaliyyətləri
Digər imtiyazlar