İş barədə məlumat
• Elektron qaimələrin yazılması, təhvil - təslim aktları hazırlanılması;
• New-e-taxes,E-gov.az, və digər portallardan istifadə etmə bacarığı;
• Vergi orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması
• Ödənişləri nəzarətdə saxlamaq, internet banking vasitəsilə hesablara nəzarət etmək və ödənişləri reallaşdırmaq;
• Mal satışlarının, işlərin və xidmətlərin görülməsinin uçotunu aparmaq
• Vergi, hesabatllarının (ƏDV, ÖMV, SV, DSMF və Statistika hesabatlarının hazırlanması və aidiyyatı orqanlara təqdim edilməsi
• Əmək haqqı, məzuniyyətlərin hesablanması
• Gördüyü işlərlə bağlı gündəlik və aylıq hesabatlar tərtib etmək;
• Rəhbərliyin işlə bağlı verdiyi bütün tapşırıqları vaxtında və dəqiq olmaqla həll etmək.
İş şəraiti:
Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə,
6 günlük iş rejimi (6 gün saat 13:00-dək),