İş barədə məlumat
• Müştərilərin nisyə alış üçün müraciətlərini qəbul və analiz etmək;
• Müştərilərə məhsulların nisyə alış şərtləri, ödəniş vaxtları və imkanları ilə bağlı ətraflı məlumat vermək;
• Daxil olan müraciətlərin vaxtında icra olunmasını və müvafiq sənədlərin tərtibatını təmin etmək;
• Nisyə məhsul satışı üçün tələb olunan sənədlərin və məlumatların qanunvericiliyə və daxili qaydalara uyğunluğunu yoxlamaq;
• Nisyə satış müqaviləsinin şərtləri barədə müştərilərə məlumat vermək;
• Nisyə satış müqaviləsini hazırlamaq üçün müştəri barəsində məlumat və sənədləri əldə etmək;
• Müştəriyə nisyə məhsul satış zamanı aylıq ödəniş məbləğini hesablamaq və müqavilənin bağlanmasını təmin etmək;
• Müştəri və müqavilə məlumatlarını əməliyyat proqramına daxil etmək.
İş şəraiti:
Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
İş rejimi: 10:00 – 19:00 (Bazar ertəsi – Şənbə)
Əmək haqqı - 400+bonus
Korporativ nömrə şirkət tərəfindən təmin olunur.