İş barədə məlumat
• Şirkət üzrə xərclərinin şöbələr üzrə bölgüsü və xərcə tanıdılmasını icra edən və nəzarət edən şəxsdir.
• Xərc sənədlərinin aidiyyatı strukturdan təhvil almaq.
• Xərc sənədlərinin tamlığını (müqavilə,qiymət razılaşma,hfaktura,təhvil-təslim aktı,eqaimə) kontrol etmək.
• Xərcləri təyinatı (inzibati,admin,kapitallaşma) üzrə qruplaşdırmaq.
• Xərclərin icra tarixlərinə uyğun olaraq aylar üzrə sistemdə düzgün əks etdirmək.
• Cari ilə üzləşmə etdikdən sonra ödənişin edilməsi üçün aidiyyatı struktura yönləndirmək.
• Sənədi vaxtında təqdim edilməmiş, lakin icra olunmuş fəaliyyət üzrə ehtiyat yaratmaq.
• Xərcləri analiz etmək və nəzarətdə saxlamaq.
• Xərclərin düzgün mühasibat uçotunu təşkil etmək və nəzarət etmək.
• Xərclərin mühasibat uçotu ilə bağlı sənəd axışını təşkil etmək.
• Xərclərin düzgün sənədləşdirilməsi üzərində nəzarət etmək.
• Hesablar üzrə qalıqların düzgünlüyünə nəzarət etmək.
• Şübhəli xərclərin aidiyyatı struktura araşdırmaq üçün yönləndirmək.
• Ticari carilər üzrə bonusları hesablamaq.
• Hesablanmış bonusların müvafiq olaraq müqavilə və ya təsdiq maili ilə üzləşdirmək və nəzarətdə saxlamaq.
İmtiyazlar
Nahar təminatı
Korporativ nömrə
Nəqliyyat