Axtarış

Axtar

Kateqoriya

Alt kateqoriya

Şəhər

Cins

İş təcrübəsi

Təhsil

Maaş

Accounts Payable and Accounts Receivable Accountant

Razılaşma
Azerconnect Group

Baxışların sayı: 537

Elan #15402

Şəhər
Bakı
Yaş
23 - 33 yaş
Cins
Fərqi yoxdur
Təhsil
Ali
İş təcrübəsi
1 ildən 3 ilə qədər
Elanın tarixi
29.04.2025
Bitmə tarixi
27.05.2025
Əlaqədar şəxs
HR
Telefon
Kateqoriya
Mühasibat
Alt kateqoriya
Mühasib

İş barədə məlumat

Debitor və kreditor hesablaşmalar üzrə mühasib olaraq sizin vəzifə öhdəlikləriniz:

• Hesab faktura əsasında xərcləri ERP sistəminə daxil edilməsi;
• Hesab-faktura və alış sifarişlərinin işlənməsi zamanı yaranan problemləri araşdırmaq və həll edilməsi;
• Tədarükçülər/Müştərilər ilə üzləşmə aktların/hesabatların hazırlanması;
• Ayın bağlanması (Tranzit hesabları, səhv daxil edilmiş təxirə salınmış hesab-fakturalar və ödənilməmiş avans fakturaları təhlil edilməsi) ;
• Ayın bağlanmasına dair müvafiq müxabirləşmələrin verilməsini, hesabların üzləşdirilməsini və təhlil edilməsini təmin etmək ;
• AP balans hesabatını müvafiq maraqlı tərəflərlə təhlil etmək;
• Açıq avans ödənişlərini Müqavilələr/Təchizat və müvafiq tərəflərlə təhlil etmək;
• Təqdim olunan məlumatlar (müqavilə, İD kart, bank məlumatları) əsasında sistem modullarında (yerli və xarici) tədarükçüləri yaradılması ;
• Nəzarət fəaliyyətinə və Baş Kitaba daxil edilən mühasibat yazılışlarına dair sənədləşmənin düzgün aparılmasını təmin etmək;
• İllik auditi dəstəkləmək üçün şirkətin xarici auditorları ilə sıx əməkdaşlıq etmək;
• Müdiriyyət tərəfindən tapşırılan vəzifəsinə aid digər öhdəlikləri yerinə yetirmək;
• Daxili nizam-intizam qaydaları və iş prosedurlarına hörmətlə yanaşmaq və onlara riayət etmək;
• Şirkətin bütün siyasət və proseduralarına riayət etmək;
• Vəzifə öhdəliklərini və rəhbərlik tərəfindən verilən sifahi/ yazılı tapşırıqları icra etmək;
• Həvalə olunan tapşırıqları şirkətdaxili prosedur/siyasət/təlimatlara uyğun həyata keçirmək;
• Şirkətə aid məlumatların məxfiliyini təmin etmək.

Biz nə təklif edirik?

• Rəqabətli kompensasiya
• Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar
• Əlavə imtiyazlar
• Performansa əsaslanan mədəniyyət
• Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları
• Karyera inkişaf imkanı
• Hibrid iş imkanı
• Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi
• Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma
• Beynəlxalq təcrübə
• Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda
• Kross-funksional əməkdaşlıq
• Təcrübə mübadiləsi

Namizədə tələblər

• İqtisadiyyat, mühasibat və ya maliyyə sahəsi üzrə ali təhsil
• Əlaqəli sahə üzrə ən azı 2 illik iş təcrübəsi
• Sərbəst Azərbaycan və İngilis dili, Rus dili üstünlükdür;
• Microsoft Office proqramlarının peşəkar istifadəçisi;
• Analitik bacarıqlar
• Şifahi və yazılı ifadə etmə və hesabat bacarıqları
• Bir neçə tapşırığı eyni zamanda yerinə yetirmək və təzyiq altında işləmək bacarığı
• Prioritetləşdirmək bacarığı

E-mail: recruitment@azerconnect.az / info@finstaff.az