İş barədə məlumat
Xərc sənədlərini aidiyyəti strukturdan təhvil almaq və icra tarixlərinə uyğun olaraq aylar üzrə sistemdə düzgün əks etdirmək
Xərcləri təyinatına əsasən (inzibati, admin, kapitallaşma) qruplaşdırmaq
Cari ilə üzləşmə etdikdən sonra ödəniş üçün aidiyyəti strukturla koordinasiyanı təmin etmək
Xərcləri təhlil etmək, mümkün problemləri vaxtında aşkar etmək və rəhbərliyə məlumat vermək
Xərclərin düzgün mühasibat uçotunu aparmaq və sənəd axınını düzgün şəkildə təşkil etmək
Cavabdeh olduğu hesablar üzrə qalıqların düzgünlüyünə daimi nəzarət etmək
Əlavə Təminatlar:
Günlük nahar ilə təminat
Servis xidməti (nəqliyyat təminatı)
Korporativ nömrə və danışıq limiti
İş rejimi:
İş saatları: 09:00 – 18:00
Nahar fasiləsi: 13:00 – 14:00
İş qrafiki: Şənbə və Bazar istirahət günləridir