Namizədə tələblər
• Ali təhsil (İqtisadiyyat, maliyyə və mühasibatlıq);
• Müvafiq sahə üzrə minimum 5 il iş təcrübəsi (sığorta sektoru üzrə 3 il);
• Kompüter bacarıqları Microsoft Office (Excel, Word, Outlook,)- Yaxşı;
• 1C, BTP, EFP Proqramlarında yüksək səviyyədə işləyə bilmək;
• Dil bilikləri: Azərbaycan – əla; Türk, Rus və İngilis dilləri yaxşı səviyyədə bilməsi üstünlükdür;
• Peşəkar mühasib sertifikatı;
• Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericiliyi, vergi məcəlləsini bilməli;
• Mühasibat uçotunun Beynəlxalq standartlarını bilməli (sertrifikatın olması arzuolunandır).
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi cv@azersun.com/info@finstaff.az elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz.