Axtarış

Axtar

Kateqoriya

Alt kateqoriya

Şəhər

Cins

İş təcrübəsi

Təhsil

Maaş

Analitika və risklərin idarəolunması şöbəsinin aparıcı məsləhətçisi

Baxışların sayı: 122

Elan #15251

Şəhər
Bakı
Yaş
25 - 35 yaş
Cins
Fərqi yoxdur
Təhsil
Ali
İş təcrübəsi
3 ildən 5 ilə qədər
Elanın tarixi
01.04.2025
Bitmə tarixi
15.05.2025
Əlaqədar şəxs
HR
Telefon
E-mail
cv@its.gov.az
Kateqoriya
Maliyyə
Alt kateqoriya
Analitik

İş barədə məlumat

• Sığortanın tətbiqi zamanı bütün mərhələlərdə risklərin müəyyənləşdirilməsi, təhlili və nəzarət mexanizmlərinin tətbiqi;
• Risklərin qiymətləndirilməsi və resursların proqnozlaşdırılmasına dair hesablama modellərinin hazırlanması, hesablama və proqnozlaşdırılmaların aparılması;
• Risklərin idarəolunması (minimallaşdırılması və qarşısının alınması) ilə bağlı təkliflərin verilməsi və bu istiqamətdə həyata keçirilən tədbirlərə nəzarət;
• Əsas risk indikatorlarına dair məlumatların toplanması və analizlərin həyata keçirilməsi;
• Biznes proseslərin qiymətləndirilməsi, risklərin optimallaşdırılması məqsədilə monitorinqlərin həyata keçirilməsi və təkliflərin verilməsi;
• Mövcud risklər üzrə risk matrix və xəritələrinin hazırlanması, davamlı nəzarət prosesinin həyata keçirilməsi;
• Risk reyestrinin hazırlanması, qiymətləndirilməsi və cavab tədbirlərinin müəyyənləşdirilməsi;
• Xidmətlər zərfinin ölkənin sosial-iqtisadi, demoqrafik göstəriciləri və maliyyə resursları nəzərə alınaraq tarif və xidmət istiqamətli yenilənməsi təkliflərinin verilməsi;
• Yarımillik risk hesabatlarının hazırlanması.

İş şəraiti:
İş qrafiki: Həftə içi 5 günlük iş rejimi (Bazar ertəsi – Cümə);
İş saatı: Mövcud iş saatlarından birinin seçimi ilə;
İş yeri: Bakı şəhəri, Begoc Biznes Mərkəzi;

Seçim mərhələləri:
• Müraciətlərin nəzərdən keçirilməsi;
• Praktiki tapşırıq/test mərhələsi;
• Müsahibə.

Təklif etdiyimiz imkanlar:
Gənc və peşəkar kollektivdə çalışma şansı;
Yüksək komanda ruhu və zəngin təcrübə qazanmaq fürsəti;
Karyera inkişafı üçün yaradılan şərait;
Rəqabətədavamlı əmək haqqı;
İldə üç dəfə mükafatlandırma sistemi.

Namizədə tələblər

• Təhsil: Ali təhsil (iqtisadiyyat, maliyyə, biznesin təşkili, səhiyyə və idarəetmə sahələri üzrə);
• Təcrübə: Risklərin idarə edilməsi üzrə ən azı 3 illik iş təcrübəsi;
• Texniki biliklər: Microsoft Office proqramlarını yaxşı səviyyədə bilmək;
• Şəxsi bacarıqlar: Təşəbbüskarlıq, komandada işləmə, vaxtın idarə edilməsi, operativlik, ünsiyyət qurma, induktiv və analitik təhlil, konfliktlərin idarə edilməsi və problemlərin həlli bacarıqları;
• Dil bilikləri: Xarici dil biliyi (xüsusilə ingilis dili)


CV-lər cv@its.gov.az / info@finstaff.az email ünvanına göndərilməlidir;