Axtarış

Axtar

Kateqoriya

Alt kateqoriya

Şəhər

Cins

İş təcrübəsi

Təhsil

Maaş

Ödənişlər üzrə mühasib

Razılaşma
Ibis Baku city

Baxışların sayı: 263

Elan #15203

Şəhər
Bakı
Yaş
23 - 33 yaş
Cins
Fərqi yoxdur
Təhsil
Ali
İş təcrübəsi
1 ildən 3 ilə qədər
Elanın tarixi
13.03.2025
Bitmə tarixi
11.04.2025
Əlaqədar şəxs
HR
Telefon
Kateqoriya
Mühasibat
Alt kateqoriya
Mühasib

İş barədə məlumat

Əsas Vəzifələr:

Nağd Pul İdarəetməsi:

Nağd pul əməliyyatlarının gündəlik idarə edilməsi, o cümlədən nağd pul yatırımları, nağd pulun təzələnməsi və xırda nağd pul ilə bağlı əməliyyatlar.
Bütün nağd pul əməliyyatlarının şirkət siyasətlərinə uyğun olaraq düzgün şəkildə qeyd olunmasını və uzlaşdırılmasını təmin etmək.
Dəqiqlik və daxili nəzarət prinsiplərinə uyğun olaraq mütəmadi olaraq nağd pul auditləri aparmaq.
Hesablar üzrə Ödənişlər:

Tam hesablar üzrə ödəniş prosesinin idarə edilməsi.
Təchizatçılarla olan müqavilələrə və şirkət siyasətlərinə uyğun olaraq fakturaların vaxtında və düzgün ödənməsini təmin etmək.
Təchizatçıların hesabatlarını uzlaşdırmaq və hər hansı fərqlilikləri və ya problemləri həll etmək.
Hesablar üzrə ödəniş əməliyyatlarının düzgün qeydiyyatını təmin etmək və ay sonu və il sonu bağlanış proseslərində yardım etmək.
Vergi tələblərinə riayət edilməsi, o cümlədən ƏDV və digər vergi məsələlərinin düzgün şəkildə idarə edilməsi.
Hesabat və Sənədləşmə:

Bütün hesablar üzrə ödəniş və nağd pul əməliyyatları üçün təşkilatlanmış sənəd qovluqlarının saxlanması, auditlər üçün.
Rəhbərliyə müntəzəm nağd pul və hesablar üzrə ödənişlər barədə hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi.
Maliyyə auditlərinə kömək etmək, lazım olan sənədləri və izahları təqdim etmək.

Namizədə tələblər

Maliyyə, Mühasibatlıq və ya əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsi, peşəkar sertifikatlar əlavə üstünlükdür.
Eyni vəzifədə ən azı 2-3 illik təcrübə, xüsusilə qonaqpərvərlik sahəsində təcrübə arzuolunandır.
Hesablar üzrə ödənişlər və nağd pul idarəetmə prosedurlarına dair güclü biliklər.
1C mühasibatlıq proqramı və Microsoft Office (xüsusilə Excel) üzrə peşəkarlıq.
Yaxşı təşkilati və vaxt idarəetmə bacarıqları, son tarixlərə riayət etmək qabiliyyəti.
Dəqiqlik və təfərrüatlara yüksək diqqət.
Yaxşı ünsiyyət və şəxslərarası bacarıqlar, müxtəlif şöbələrlə effektiv işləmə qabiliyyəti.
Vergi tələbləri, o cümlədən ƏDV və digər yerli uyğunluq tələbləri barədə məlumat.
Həssas məlumatları diqqətlə və gizliliyə riayət edərək idarə etmə bacarığı.
Azərbaycan dilində sərbəst danışıq, əlavə olaraq ingilis və ya rus dili bilikləri üstünlükdür.

E-mail:HA1L0-GL@accor.com/info@finstaff.az

X