Namizədə tələblər
• Mühasibatlıq, maliyyə, iqtisadiyyat və əlaqəli sahələr üzrə ali təhsil;
• Analoji sahə üzrə minimum 3 il rəhbərlik təcrübəsinin olması; (konsaltinq təcrübəsi üstünlükdür) ;
• 1C/8.3 proqramını yüksək səviyyədə bilmək;
• Mühasibatlıq sahəsində beynəxalq sertifikatların olması üstünlükdür.
• MS Office proqramlarını (Word, Excel, Power Point), xüsusilə Exceli yüksək səviyyədə bilməli;
• Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsini yüksək səviyyədə bilmək;
• Azərbaycan Respsublikasının Əmək Məcəlləsi, İnzibati Xətalar Məcəlləsi, Mülki Məcəllə və digər qanunvericilik aktlarının aidiyyatı maddələrini bilmək;
• Elektron portallarda işləmək bacarığının olması (ƏMAS, e-sosial, e-taxes, e-gov və e-customs) ;
• Azərbaycan dili mükəmməl, xarici dil biliklərinin (ingilis, rus) olması üstünlükdür.
Qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlərdən öz CV - lərini 21.02.2025-ci il tarixinədək elektron hr@berc.az / info@finstaff.az ünvanına mövzu yerinə əmək haqqı gözləntisini və Baş mühasib vəzifəsi yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.