İş barədə məlumat
• Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənədləşmələri təşkil etmək;
• Vergi və əmək məcəlləsini, Azərbaycan Respublikası qanunvericilik aktlarını və normativ hüquqi sənədləri bilməli;
• Müəssisədə mühasibat uçotunun forma və metodlarını, müxabirləşmələr etməyi bilməli;
• İlkin sənədləşmələri, əmək haqqı hesablanmasını, müxabirləşmələr etməyi, dövriyyə saldo cədvəllərini oxumağı bilməli
• Vergi və mühasibat uçotunu aparmaq;
• Kassa, Bank əməliyyatlarını həyata keçirmək, qaimə və vergi hesab fakturaları yazmaq, qarşılıqlı hesablaşma və üzləşmə aktlarını tərtib etmək;
• Debitor və kreditor hesablaşmaları aparmaq;
• Əmək haqqı hesablama cədvəllərini hazırlamaq (əmək haqqıların, məzuniyyət pullarının, son haqq-hesabların, xəstəlik vərəqələrinin hesablanması şərtilə) və əmək haqqlarını ödənmək;
• Əsas vəsaitlərin alınması, istismara verilməsi, köhnəlməsinin hesablanması, balansdan silinməsi və s.;
• Materialların uçotunun aparılması, alış qaimələrinin, anbar hərəkətlərinin, material istifadələrinin və silinmələrin proqrama işlənməsi.
• Proqrama daxil edilən məlumatların layihələr üzrə bölgüsünü təmin etmək.
• Gündəlik və aylıq hesabatları tərtib etmək;
• Aylıq, rüblük və illik bütün Vergi, DSMF və Statistika hesabatlarını hazırlamaq və aidiyyəti orqanlara vaxtında təqdim etmək.
• Ödənişləri nəzarətdə saxlamaq, internet banking vasitəsilə hesablara nəzarət etmək və ödəmələr etmək;
• ACCA FA, PMS sertifikatlarının olması üstünlükdür.
İş şəraiti:
İş qrafiki: 09:00-18:00;
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunacaq;
Ünvan: Yeni Həyat Plaza Zərifə Əliyeva 55, Bakı, Azərbaycan.