Namizədə tələblər
• Təhsil: Ali (Mühasibatlıq və Maliyyə ixtisası).
• Maliyyə üzrə beynəlxalq sertifikatlar (ACCA).
• Vergi Məcəlləsini, Əmək Məcəlləsini, Sığorta Fəaliyyəti haqqında Qanunu, Milli Mühasibat uçotu standartlarını və digər tənzimləyici sənədləri bilmək.
• Sığorta sahəsində 3 illik iş təcrübəsi.
• Dil bilikləri: Azərbaycan, İngilis dili B2.
• Kompüter bacarıqları: MS Word və MS Excel – sərbəst istifadəçi. Elektron portallarla işləmək bacarığı.
• Şəxsi və işgüzar keyfiyyətləri: İnkişaf yönümlü, dəqiq, məsuliyyətli, operativ, təmkinli, analitik düşüncəli, yüksək səviyyədə yazılı və şifahi kommunikasiya bacarıqları ilə.
CV-lərinizi hr@meqasigorta.az/ info@finstaff.az ünvanına göndərin.