İş barədə məlumat
Xaricdə yerləşən ofisimizə aylıq və illik hesabatların göndərilməsi;
Əmək haqqı hesablanmasının, ödənişlərinin yoxlanılması və köçürülməsinin təmin edilməsi;
Hesabların müxabirləşməsini nəzərdən keçirmək, araşdırmaq və uyğunsuzluqları aradan qaldırılması;
Vergi, DSMF, Statistika, OMV və digər dövlət qurumlarına hesabatların (aylıq, rüblük, illik) hazırlanıb təqdim edilməsi;
Daxili hesabatların hazırlanıb rəhbərliyə təqdim edilməsi;
Kassa aparatı və POS terminalların alışının, qeydiyyatının təmin edilməsi;
Hər bir obyekt üzrə maliyyə hesabatının tərtib edilməsi;
Müştərilər və tədarükçülər, xidmət göstərən şirkətlərlə aylıq üzləşmənin təmin edilməsi;
Yeni layihələr zamanı rəhbərliyin tapşırığına əsasən, büdcə planlama və analizlərinin hazırlanıb təqdim edilməsi;
Yeni obyektlərin açılması üçün obyekt kodu, müqavilə, akt və digər zəruri sənədlərin hazırlanmasının təmin edilməsi;
Balans hesabatlarının (aylıq, rüblük, illik) hazırlanıb şirkət rəhbərliyinə təqdim edilməsi.
İş qrafiki:
İş saatları 09:00 – 18:00
Nahar fasiləsi: 13:00-14:00
İstirahət günü: Şənbə, Bazar
Təminatlar:
Nahar şirkət tərəfindən verilir
Azərbaycan Respublikası Əmək Q. əsasən rəsmiləşdirilmə
Əmək haqqı : Müsahibə əsasında təyin olunacaq