İş barədə məlumat
• Xərc sənədlərini aidiyyatı strukturdan təhvil almaq və icra tarixlərinə uyğun olaraq aylar üzrə sistemdə düzgün əks etdirmək.
• Xərclərin təyinatı (İnzibati,admin,kapitallaşma) üzrə qruplaşdırmaq.
• Cari ilə üzləşmə etdikdən sonra ödənişin edilməsi üçün aidiyyatı struktura yönləndirmək.
• Xərcləri analiz etmək,yaranmış problemlərlə bağlı vaxtında tədbir görmək və ya rəhbərə məlumat vermək.
• Xərclərin düzgün mühasibat uçotunu və sənəd axışını təşkil etmək, xərclərin düzgün sənədləşdirilməsini həyata keçirmək.
• Cavabdehlik daşıdığı hesablar üzrə qalıqların düzgünlüyünə nəzarət etmək.
Əlavə Təminatlar:
• Nahar;
• Servis Xidməti;
• Korporativ nömrə.
İş qrafiki:
İş saatları 09:00 – 18:00
Nahar fasiləsi: 13:00-14:00
Şənbə və Bazar istirahət günü