İş barədə məlumat
• Təşkilatın qarşısında qoyulmuş tapşırıqların səmərəli yerinə yetirilməsi üçün filiallarla fəaliyyətlərin təşkili, idarə edilməsi və əlaqələndirilməsi;
• Təşkilatın kredit ehtiyacının ödənilməsi üçün (lazımi) kapital səviyyəsinin müəyyən edilməsi;
• Kreditin verilməsi və qaytarılması işində təşkilatın prosedurlarının həyata keçirilməsinin təşkili və ona nəzarət;
• Monitorinq keçirilməsi prosesində iştirak etmək və ona nəzarət;
• Kredit əməliyyatlarında xərclərin səmərəliliyinə nəzarət;
• Filiallar və baş ofis arasında səmərəli məlumat axının idarəedilməsi;
• Lazımi hesabat formalarının vaxtında və keyfiyyətli hazırlanıb təqdim olunması;
• Təşkilatın filiallarının fəaliyyətinin səmərəliliyinin, kredit işçilərinin fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi meyarlarının işlənib hazırlanması;
• Təşkilatın inzibati və əməliyyat xərclərinin, kapital xərcinin, inflyasiya səviyəsinin təhlili əsasında faizlərin müəyyənləşdirilməsi;
• Kreditlərin təsnifatının aparılması və düzgünlüyünün yoxlanması.
İş şəraiti:
İş yeri: Bakı şəhəri;
İş qrafiki: 08:30 - 17:30 (Bazar ertəsi - Cümə);
Korporativ nömrə və iş görüşmələri zamanı avtomobil ilə təmin edilmə;
Müvafiq sahədə təcrübənizi bizim komandada zənginləşdirmə imkanı;
Əmək haqqı 2000 AZN.