• Hesabat sənədləri, mühasibat əməliyyatları üzrə sənədləşmənin rəsmiləşdirilməsi;
• Bank əməliyyatlarının həyata keçirilməsi;
• Müxtəlif mədaxil, məxaric orderlərinin, hesabat blanklarının və başqa rəsmi sənədlərin doldurulmasına və hərəkətinə nəzarət edilməsi;
• İş sahəsi üzrə uçot sənədlərinin vaxtında və düzgün tərtib və təqdim edilməsi;
• Hesabat sənədlərinin qeydiyyatını aparılması;
• Mühasibat sənədlərinin saxlanılması və müəyyən edilmiş qaydada onların arxivə verilməsi;
• Fəaliyyəti üzrə statistik və digər məlumatların müəyyən olunmuş qaydada təqdim edilməsi;
• Vəzifə öhdəliklərinə daxil olan digər işlərin yerinə yetirilməsi.
İş vaxtının norması:
• 5 günlük iş rejimi;
• İstirahət günü: Şənbə və Bazar günü.
• Vəzifə üzrə əmək haqqı və digər üstünlüklər:
• 700 AZN;
• Yemək şirkət tərəfindən;
• Şirkət nömrəsi və danışıq paketi.
İş yeri: Xırdalan şəhəri, Bakı-Quba şossesninin şərqi 18 A
Namizədə tələblər
• Minimum təhsil dərəcəsi: Bakalavr (İqtisadiyyat, Maliyyə, Müasibatlıq üzrə);
• Komputer bilikləri: MS Office – Yaxşı;
• Dil bilikləri: Azərbaycan – Əla;
• Yaş həddi: 23 – 30;
• Minimum təcrübə: 1 il (müvafiq sahə üzrə);
• Riyazi biliklər və analitik düşünmə bacarığı;
• Mühasibat uçotunun təşkili və maliyyə, vergi və digər hesabatların tərtibi üzrə yuxarı orqanların əsasnamə, sərəncam və əmrləri haqqında biliklər;
• Müəssisə, idarə və təşkilatlarda mühasibat uçotunun aparılmasının metodları üzrə biliklər;
• Maliyyə, vergi və digər hesabat formaları və onların tərtib edilməsi bacarığı;
• Müəssisənin təsərrüfat-maliyyə fəaliyyətinin iqtisadi təhlil metodları üzrə nəzəri biliklər.
Fərdi keyfiyyət göstəriciləri:
• İşdə dəqiqlik və detallara diqqətlilik;
• Məsuliyyətlilik;
• Ünsiyyətlilik;
• Komandada işləmək bacarığı.
• Digər tələb və üstünlük göstəriciləri:
• Rus və ya ingilis dili biliyi;
• Mikro ERP və Günəş proqram bilikləri.