İş barədə məlumat
• Vergi siyasətinə uyğun hesabatlarının (Sadələşdirilmiş, Gəlir, ƏDV, ÖMV, Mənfəət) tətbiqi və düzgün icrası;
• Mühasibat və vergi məsələləri üzrə metodik dəstək, mühasibat qaydalarının araşdırılması, biznes vahidlərinə müvafiq məsləhətlərin verilməsi;
• Vergi, gömrük və digər dövlər orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması və müvafiq yazışmaların aparılması;
• Hesabatların hazırlanması (Əmlak, statistik hesabat, DSMF, mənfəət vergisi hesabatı) ;
• Debitor və kreditor borclarının uçotu, üzləşmələrin aparılması və idarəedilməsi;
• İş prosesi ilə bağlı rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların icrası.
• Əlavə təminatlar:
• Parkinq;
• Nahar;
• Korporativ nömrə;
• Servis xidməti;
• Tibbi sığorta;
• Yanacaq Kartı.