Kateqoriya
Axtarış
Axtarış

Kateqoriya

Alt kateqoriya

Şəhər

Cins

İş təcrübəsi

Təhsil

Maaş

Fixed Assets and Inventory Intern

Razılaşma

Fixed Assets and Inventory Intern

Baxışların sayı: 105

Elan #12466

Şəhər
Bakı
Yaş
21 - 30 yaş
Cins
Fərqi yoxdur
Təhsil
Ali
İş təcrübəsi
1 ildən aşağı
Elanın tarixi
06.05.2024
Bitmə tarixi
06.06.2024
Əlaqədar şəxs
HR
Telefon
Kateqoriya
Mühasibat
Alt kateqoriya
Mühasib

İş barədə məlumat

Division: Finance

Working schedule: 5 days a week, from 09:00 to 18:00. Based on the nature of the work you will be able to work from the office and from home

Deadline to apply: 14.05.2024

Your responsibilities as a Fixed Assets and Inventory Intern:
• To ensure month end close, related entries and account reconciliation and analysis;
• To analyze FA & Inventory Trial balance report with relevant stakeholders;
• Create item in Oracle basis on request;
• Checking and approving movements (Move order) of stock items keeping their appropriate accounting;
• Review and control CAPEX clearing accounts and insure zero balance at the end of the month;
• Realizing accounting of movements between warehouses;
• To work closely with Company’s external auditors to support annual audit;
• To carry out other tasks related to the position assigned by management;
• To respect and follow internal regulations and procedures;
• To follow and maintain all the Companies Policies and Procedures;
• To execute job responsibilities and verbal/ written instructions by management;
• To execute assigned tasks in compliance with the procedures/policy/instructions;

Vakansiya haqqında:
İdarə: Maliyyə

İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz

Son müraciət tarixi: 14.05.2024

Əsas vəsaitlər və inventar üzrə təcrübəçi olaraq Sizin vəzifə öhdəlikləriniz:
• Ayın bağlanmasına dair müvafiq müxabirləşmələrin verilməsini, hesabların üzləşdirilməsini və təhlil edilməsini təmin etmək;
• Əsas vəsaitlər və inventar balans hesabatını müvafiq maraqlı tərəflərlə təhlil edilməsi;
• İtem nömrələrin ERP sistemində tələb əsasında yaradılması;
• İnventarda olan malların hərəkətlərinin düzgün hesaba çıxışının yoxlanılması və təsdiq olunması;
• Aralıq hesabların nəzardən keçirilməsi və yoxlanılması, ayın sonunda balansın sıfır olmasının təmin olunması;
• Anbarlar arası hərəkət uçotunun həyata keçirilməsi;
• İllik auditi dəstəkləmək üçün şirkətin xarici auditorları ilə sıx əməkdaşlıq etmək;
• Müdiriyyət tərəfindən tapşırılan vəzifəsinə aid digər öhdəlikləri yerinə yetirmək;
• Daxili nizam-intizam qaydaları və iş prosedurlarına hörmətlə yanaşmaq və onlara riayət etmək;
• Şirkətin bütün siyasət və proseduralarına riayət etmək;
• Vəzifə öhdəliklərini və rəhbərlik tərəfindən verilən sifahi/ yazılı tapşırıqları icra etmək;
• Həvalə olunan tapşırıqları şirkətdaxili prosedur/siyasət/təlimatlara uyğun həyata keçirmək;
• Şirkətə aid məlumatların məxfiliyini təmin etmək.

Namizədə tələblər

Position requirements:
• Bachelor degree in Finance / Accounting or Economics;
• Azerbaijani– advanced;
• Knowledge of Russian and English is an advantage;
• Microsoft Office Programs.

Vəzifənin tələbləri:
• Maliyyə, Mühasibat və ya İqtisadiyyat sahəsində bakalavr dərəcəsi;
• Azərbaycan dili– əla;
• Rus və ingilis dilləri üstünlükdür;
• Microsoft Office (Excel, Word, Outlook).

E-mail: recruitment@azerconnect.az / info@finstaff.az