İş barədə məlumat
• Gecikmədə olan problemli müştərilərlə bilavasitə ünsiyyətin yaradılması, iş aparılması;
• Gecikmədə olan müştərilərin ödənişlərinin nizamlanması;
• Gecikmə səbəblərinin araşdırılması və problemin aradan qaldırılması üçün tədbirlərin görülməsi;
• Hesabatların hazırlanması və vəzifə öhdəliklərini dəqiqliklə, məsuliyyət ilə yerinə yetirmək.
• Şirkətin problemli borcalanları və zaminləri ilə əlaqə yaratmaq, debitor borclarının yığımını təmin etmək;
• Rəhbərlik tərəfindən tapşırılan digər vəzifə və öhdəliklərini həyata keçirmək.
İş şəraiti:
İş yeri: Xırdalan Şəhəri;
5/7 iş qrafiki, iş vaxtı: 09:00-dan 18:00-dək ;
Nahar və Servis şirkət tərəfindən təmin olunur;
Əmək haqqı müsahibə əsasında müəyyən olunacaqdır;