İş barədə məlumat
• Gələn qaimələr üzrə alışların yoxlanılması; Düzgün göndərilməmiş e-qaimələrin geri qaytarılması;
• Müştərilər, tədarükçülər və podratçılarla üzləşmələrin aparılması;
• Alışı təstiq edən sənədlər alındıqdan sonra bank və ƏDV depozit köçürmələrinin icrası;
• Alış və ödəniş əməliyyatlarının 1C proqrammına gündəlik olaraq işlənilməsi;
• Kassa əməliyyatlarının düzgün rəsmləşdirilməsi və icrası;
• Mühasibat sənədlərinin və diqər sənədlərin düzgün şəkildə qovluqlarda arxivləşdirilməsi;
• Satış e-qaimələrinin, təhvil təslim aktlarının göndərilməsi;
• Ofis ləvazimatlarının, administrativ ehtiyyaclar üçün lazım olan xidmətlərin alışını və uçotunu icra etmək;
• Vergi,maliyyə və statistika hesabatlarının hazırlanmasında iştirak etmək.
İş şəraiti barədə məlumat:
bir həftə 5 günlük, növbəti həftə 6 günlük iş rejimində
iş saatları 9:00-18:00 (qısa iş həftəsi), 09:00-17:00 (uzun iş həftəsi)
Əmək• Mühasibat sahəsində azı 1 il iş təcrübəsi;
• Dil bilikləri: azərbaycan dili-əla səviyyədə, ingilis dili-intermediate səviyyədə, rus dili- orta səviyyədə;
• İşində nizam intizam, səliqə, görüləcək işləri düzgün planlama bacarıqları;
• Korporativ etik davranış qaydalarına riayət etmək;
• 1C 8.3 proqramında iş təcrübəsi;
• Ofis proqramlarını yaxşı səviyyədə bilmək;
• Çevik və operativ çalışma.
Bizim komandaya qoşulmaq istəyən namizədlərdən xahiş olunur ki, CV-ni Mühasib mövzu hissəsində qeyd etməklə e.agakishiyev@mehaz.az/info@finstaff.az elektron poçtuna göndərsinlər.
haqqı: 600 azn + 150 azn KPİ