Namizədə tələblər
Requirements:
• Post and process the journal entries for ensuring all transactions have been recorded;
• Maintaning bank statements and reconciliations;
• Update the accounts payable and accounts receivables on a daily basis, issue invoices as needed and perform reconciliations;
• File documents and ensure existance of proper back-ups and documentations;
• Assist senior colleagues in monthly as well as annual closing procedures;
• Keep updated financial database and registers to ensure that all information present is accurate, complete and immediately accessible when needed;
• Handle inquiries of other functions, support them with emerging needs when required;
• Provide administrative support as needed and perform other tasks and ad hoc activities that are deemed necessary;
• Education, Experience and Skills Required:
• Bachelor’s degree in Accounting/Finance;
• Minimum 1 year of professional experience in the field;
• Strong interpersonal and communication skills;
• Proficiency in Azerbaijani and English
• Analytical thinking;
• Team work and collaboration skills;
• Result oriented;
• Accurate and timely execution of tasks;
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
E-mail:recruitment@pasha-holding.az/info@finstaff.az
Tələblər:
• Bütün əməliyyatların qeydə alındığına əmin olmaq üçün müxabirləşmələri daxil və icra edilməsi;
• Bank çıxarışlarının üzləşdirmələrin və gündəlik aparılması
• Debitor və kreditor borclarının gündəlik olaraq yenilənməsi və lazım olduqda hesab-fakturaların tərtib olunması və üzləşdirilmələrin aparılması;
• Sənədlərin arxivləşdirilməsi və lazım olan ehtiyat nüsxələrinin, sənədlərin mövcudluğunun təmin edilməsi;
• Aylıq və illik mühasibat bağlanış proseslərində həmkarlara yardım edilməsi;
• Mövcud olan bütün məlumatların dəqiq, tam və tələb olunduqda dərhal əlçatan olmasına əmin olmaq üçün yenilənmiş maliyyə məlumat bazası və reyestrlərin təmin edolməsi;
• Digər funksiyaların sorğularına yardım göstərilməsi, ehtiyac yarandığı dəstək göstərilməsi;
• Ehtiyac yarandıqda inzibati işlərdə dəstəyin göstərilməsi və zəruri hallarda digər əlavə tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
• Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
• Mühasibatlıq/Maliyyə sahəsində bakalavr dərəcəsi;
• Sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi;
• Güclü ünsiyyət bacarıqları;
• Azərbaycan və ingilis dillərinin səlis biliyi;
• Analitik düşünmə qabiliyyəti;
• Komandada işləmək bacarığı;
• Nəticə yönümlü;
• Tapşırıqların müəyyən olunmuş vaxtda və dəqiq icra olunması;
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
E-mail:recruitment@pasha-holding.az/info@finstaff.az