İş barədə məlumat
Şəhər: Bakı;
Əməkhaqqı: 2500-3000 manat;
İş qrafiki: Həftədə 5 gün, 09:00-18:00.
• Müştərilərlə fəaliyyətinin təşkili və idarə edilməsi;
• Vergi, həmçinin digər dövlət orqanları üzrə aylıq, rüblük, illik hesabatların hazırlanmasını təmin etmək;
• Rəsmi və işgüzar danışıqlar və yazışmalar aparmaq bacarığı;
• Vergi məcəlləsi üzrə nəzəri və praktiki biliklər;
• Maliyyə hesabatlarının hazırlanmasında iştirak;
• Bank ödənişləri və elektron qaimələrin göndərilməsi;
• İlkin mühasibat uçotu sənədlərinin hazırlanması, gömrük bəyannamələri ilə bağlı əməliyyatlar və idxal olunan malların maya dəyərinin hesablanması;
• Maliyyə-mühasibatlıq sənədlərinin düzgün və vaxtında rəsmilləşdirilməsini həyata keçirmək;
• Əməkhaqqı hesablanması;
• Vergi və mühasibat uçotunun aparılması (1C 8.3);
• Vergi orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətda saxlanılması və müvafiq yazışmaların aparılması.
Информация о вакансии:
Город: Баку.
Зарплата: 2500-3000 манат.
График работы: 5 дней в неделю, 09.00-18.00.
• Организация и управление работой с клиентами;
• Обеспечивать подготовку ежемесячных, ежеквартальных и годовых отчетов по налогам и другим государственным органам;
• Умение вести официальные и деловые переговоры и переписку;
• Теоретические и практические знания Налогового кодекса;
• Участие в подготовке финансовой отчетности;
• Банковские платежи и отправка электронных квитанций;
• Подготовка предварительных бухгалтерских документов, операций, связанных с таможенным декларированием и расчетом стоимости ввозимых товаров;
• Осуществлять правильное и своевременное оформление финансовых и бухгалтерских документов;
• Расчет заработной платы;
• Налоговый и бухгалтерский учет (1С 8.3);
• Контроль входящих писем от налоговых органов и ведение соответствующей переписки.