İş barədə məlumat
• Mövcud qanunvericiliyə uyğun olaraq və mühasibat uçotunun aparılması qaydalarını rəhbər tutaraq rəsmi mühasibat uçotunun aparılmasını təşkil etmək;
• İlkin və mühasibat sənədlərinin rəsmiləşdirilməsi;
• Bank hesabları üzrə ödənişlərin həyata keçirilməsi;
• Rəsmi hesabatların (Vergi, DSMF, Statistika) hazırlanması (aylıq, rüblük və illik) və təqdim olunması;
• Elektron Qaimə Faktrura, Hesab Fakturalarının tərtib edilməsi və göndərilməsi;
• Dövlət orqanları ilə gündəlik yazışmalar. Kargüzarlığa daxil olan məktubların operativ cavablandırılması;
• Şəxsi hesab vərəqənin yoxlanılması;
• Daxil olan e-qaimələrin yoxlanılması üçün maila göndərilməsi və təsdiq edilməsi;
• Daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin tam uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsini təmin etmək;
• Əsas vəsaitlər üzrə amortizasiya hesablanması;
• Anbarın izlənilməsi, yoxlanılması və nəzarət;
• Əmək haqqı, məzuniyyət haqqı, ezamiyyət və s. əmək haqqı ilə bağlı sənədlərinin hazırlanması, hesablanması və ödənilməsi;
• Banklar üçün qarantiyalar ilə bağlı hesabatların hazırlanması, lazım olan dövlət arayışlarının alınması üçün e-kargüzarlıqdan müraciətlərin göndərilməsi;
• Ay sonu maliyyə hesabatlarının hazırlanması (Balans Sheet, P&L, Cashflow);
• Rəhbərliyə təqdim edilən gündəlik hesabatlar:
• Pul vəsaitlərinin qalıqları, Debitor Kreditor borcları qalıqları, Büdcə, Bank və s.
• Vəzifə səlahiyyətləri çərçivəsində birbaşa rəhbərinin digər tapşırıqlarının və Şirkətin İdarə Heyətinin qərarlarının və tapşırıqlarının icrası.
Əmək şəraitinin şərtləri:
Əməkhaqqı: razılaşma əsasında
İş vaxtı: Bazar ertəsi-Cümə günləri, saat 09:00-18:00
İstirahət günləri: Şənbə, Bazar
Əmək məzuniyyəti: 30 təqvim günü