İş barədə məlumat
• Mühasibat və vergi uçotunun aparılması;
• Mühasibat sənədlərinin düzgün tərtib edilməsi;
• Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılması və amortizasiya hesablanması;
• Əmək haqqı, məzuniyyət haqqlarinın hesablanması;
• Digər kreditor və debitorlar ilə hesablamaların qeydiyyatının aparılması;
• E-Qaimə Faktura və Hesab - Fakturaların tərtib olunması və göndərilməsi;
• Bank, Kassa, Satış, Əmək haqqı , avans, mal-material və s. sənədlərinin proqram təminatına daxil edilməsi;
• Aylıq inventarizasiyaların nəticələrini təhlil etmək və mal material uçotuna lazımı dəyişiklikləri işləmək.
İş şəraiti:
AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
Həftədə 5 iş günü, saat 09.00 –dan 18.00-dək, şənbə və bazar günləri istirahət günləridir.
Qeyd: iş yeri Bakı şəhərində, mərkəzdə yerləşir. (Sahil metrosunun ətrafında yerləşir)